zdejmij osłone kierownicy dolną, odczep wtczkę od kostki i wydłub starą kostkę
[O1] Podczas jazdy traci moc, rozpędza się tylko do 140 km/h
Zwiń
X
-
[O1] Podczas jazdy traci moc, rozpędza się tylko do 140 km/h
witam.. już dwa razy mi się to zdarzyło, po jakimś czasie jazdy ( różnie raz 40 min, raz ponad godzina ) auto traci jakby moc... jedzie max 140 km/h , nie przyspiesza tak jak zawsze, a jak docisnę do dechy to pod górkę nawet zwalnia... rozwiązaniem jest zgaszenie i po chwili ponowne odpalenie auta.. i po tym zabiegu autko dostaje moc.. co zrobić ? co może być przyczyną tego ? pozdro
-
-
wojtas19162, Ja bym sie z kupnem zaworu N75 wstrzymał,nie kosztuje grosze.Posprawdzaj węże podciśnieniowe,podmień zawór od kogoś na próbe lub zamień na N118,ta sama metoda działania,przepływomierz też jest do sprawdzenia.Jak sie upewnisz co jest felerne to se wtedy kupisz.
[ Dodano: Wto 24 Cze, 14 22:31 ]
wojtas19162, Bo przeważnie przy 3 tys.obr.łapie notlauf i dopuki nie zgasisz silnika(kasuje sie wtedy błąd)na każdym biegu bedzie muliłhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
wojtas19162, Najlepiej podpiąć,VAG prawde ci powie.Ale przewody i przepływke to sam możesz sprawdzić.Przewody wzrokowo czy nie są popękane,sparciałe,czy dobrze siedzą na końcówkach.Tylko dokładnie bo minimalne pęknięcie i już problem.Przepływke odpinasz i jedziesz na próbe dając po obrotach.Jak będzie lepiej to jej wina,jak sie nie poprawi to trza szukać dalej/http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
wojtas19162, Zobaczysz co ci komp powie i potem bedziesz myślał co dalej.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aniolzamień na N118,ta sama metoda działania
Kolega ma silnik AGR i tako numer nie przechodzi :P
Jeśli już,to tylko podmianka od kogoś z tym samym silnikiem.
Ale z doświadczenia w posiadaniu AGR twierdzę,że na pewno padł N75.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
JanuszSz, Nie dopatrzyłem kodu silnika,moja wina,moja wina,moja bardzo wielka wina :szeroki_usmiech zostaje od kogoś na chwile użyczyćhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Popatrz na swój zawór.
Jest w komorze silnikowej,na ścianie grodziowej przed kierowcą.Ma wtyczkę elektryczną i odchodzi od niego (chyba)trzy przewody podciśnieniowe.
Ma mieć taki kwadratowy kształt,bo N75 od silników ze zmienną geometrią łopatek jest inny,zaokrąglony z charakterystyczną główką.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
wojtas19162, Jak z tym zaworem nie było nic pomieszane to wystarczy po numerach.Ale jak masz możliwość to sprawdz też po VIN-ie dla pewności
[ Dodano: Sob 28 Cze, 14 11:24 ]
wojtas19162, Ten ci podejdzie według numeru :?:
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Ja mam co prawda ASV ale problemy miałem podobne jak w Twoim pierwszym poście.
Nie jestem znawcą ale w moim przypadku jak jeden z wężyków od N75 był ciachnięty to tym samym nie działały mi prawidłowo hamulce. No ale tam są 3 wężyki więc nie wiem.
A wracając do sprawy w moim przypadku pomogło czyszczenie turbiny bo była cała zawalona syfem po poprzednich właścicielach. Teraz autko zwija się jak trzeba i nawet jakby mniej pali (może się mylę ze spalaniem ale takie mam wrażenie).
Komentarz
-
-
Czołem
Odkopuję temat 2007 1,9 TDI - AXR
Objawy te same, tylko gdzie ten zawór? u mnie jest coś takiego (zdjęcie)
Co ew. przeczyścić? Jak przeczyścić/wymienić...
Są 3 zawory. Po lewej i prawej są podobne jak widać, a na środku (nie widać na zdjęciu za dużą wtyczką) kolejny zupełnie inny czujnik na górze jasny plastik z napisem made in USA ?!
Załączone pliki
Komentarz
-
-
N75 to ten pierwszy zawór od prawej z twojego zdjęcia (1 od filtra powietrza). Sam mam axr'a z 2008 roku z przeładowaniem, więc śledzę podobne tematy.
1K0906627A N75 (turbo)
1K0906627D N18 (egr)
1K0906283A N239 (chłodnica spalin)
Ogólnie przeładowanie może być spowodowane przez (w kolejności od najtańszych czynności):
- źle pospinane lub uszkodzone węże podciśnienia
- uszkodzony/zapchany N75
- źle wyregulowana, zatarta lub zardzewiała sztanga
- zacięte kierownice spalin
Tryb awaryjny włącza się gdy przez okres ponad 5 sekund są przekroczone wartości aktualne od tych zadanych.
vac0.jpg
Komentarz
-
Komentarz